Guess who's back, again?

Hi semua orang! Wah, I'm starting to abandon my blog. Ini memang selalu berlaku bila saya dah start semula kelas. Nak kata busy tu taklah busy sangat, cuma kadang-kadang bila penat tak larat nak menaip. Well I have my own life, takkan nak menghadap blog 24/7 ye tak? But i do read whatever you guys write. Kalau saya penat menghadap case study, journal, laporan eksekutif, at the end blog jugak saya baca. Kekeke~

Hmm, nothing interesting happened lately, so i will just write whatever it is, randomly.

Oh last week memang minggu yang disaster bagi saya. I'm sick for the whole week. Semua gara-gara sebab allergik pada antibiotik. I don't know I have this allergic to certain antibiotic, sebab before this takde pulak pernah jadi apa-apa. Mungkin sebelum ni antibiotic yang saya ambil dari jenis group yang lain. Lucky it just a mild allergic, tapi sengsara jugak sebab saya dah telan 8 biji baru tau saya allergic. Sebenarnya dah nampak something wrong lepas je makan 2 biji, tapi buat tak tau je ingatkan side effect ke apa. =.= Nak recover memang lama. Alhamdulillah, now I'm getting better. Kesan-kesan allergic pun dah hilang. Lepas ni tak boleh nak sembarang ambik antibiotik lagi lah. -__- Ohh thanks for those who caring. Saya dah okey sekarang ni. ^_^

TAPI saya punya suara sekarang tak kembali pada asal. Masih dok sengau macam tu jugak. Heh. Dah serupa suara Fasha Sandha pun ada jugak. Tu lah siapa suruh mengata dia je, sekali dapat suara kepit macam dia. Padan muka. Tapi suara macam dia kan seksi. Kan? Kan?

Hmm, baru-baru ni facebook dah upgrade semua profile kepada profile baru. Seriously, saya memang tak suka design interface fb yang baru, tu sebab awal-awal haritu tak tukar. Tapi dah Encik Mark nak jugak semua orang pakai design yang baru tu, maka nak tak nak redha je lah dengan profile baru tu. Nanti kalau banyak komplen dia stress, betul-betul pulak dia tutup FB nanti. Ehehehe. Alaa, kalau dia nak tutup FB pun saya tak kisah pun sebenarnya, friendster, myspace kan ada. Kekeke.

Ohh apa lagi ye? Hmm, saya dah habis posting dekat HUKM! Serius rasa happy sebab akhirnya dapat habis posting. Sebab tak payah nak bangun awal-awal sebab nak kejar bas, tak payah duduk lama-lama dalam bas sebab tersangkut dekat traffic jam, tak payah nak menyalin cara-cara kerja lab yang banyak, tak payah nak pening fikir pasal laporan eksekutif, tapi lepas ni kena fikir pasal presentation pulak etc etc. Banyak drama, emosi dan air mata sepanjang posting ni, tapi itu nantilah saya cerita. Dalam pada happy, happy pun for a certain reason saya sedih jugak kot. Aicewahh melankolik betul.

Hmm itu je lah kot. Sebenarnya banyak lagi nak ceita tapi better saya seperate kepada banyak entri. Baru la terupdate blog ni. Kalau tak jadi blog usang lagi bersawang? Eh? Itu blog orang lain kekekeke.






7 comments:

ayumiyoshida said...

alergic pd antibiotic sgt bahaya kalau tak dikesan. thank god tak teruk sgt. jaga diri elok2 ye. :D

WZulhilmi said...

Wow! several input in one entry! HAhaha. Siyes layout FB mmg buruk lagi2 tang profile. FB ni suka sgt bereksperimentasi.. haisshhh

so welcome to the lecture world!

Rina Rossoneri said...

woooooooooo allergic antibiotik.. better kamu hati2 dgn ubat lain juga..

apa2 pun ganbatte study

Raji and Yeen said...

huhu xsuka la profile bru nih
nk tgk link blog org pun susah @@
phtu bnder yg kte lik lagi la xjmpe kt mne tah =.="

qwert. said...

ngee , mg tak suka new prof fb , tp tadak kudrat nk menolaknya . ngeheheee ~

syufaa said...

bz jugaaaa.. :(

Adam said...

Hahaha. seksi2. :P