Esok saya nak pergi berkhidmat masyarakat. Yeay yeay!

So hari ni memang super duper gila busy mengemas, membungkus segala macam barang yang perlu dibawa untuk berkhidmat masyarakat nanti. Saya pergi selama 5 hari tu, jadi sekarang saya tengah pening memikir barang apa yang perlu dibawa dan tak perlu dibawa. Dan saya rasa macam dah ter-over pack la pulak barang-barang, tapi nak buat macam mana kan balik je dari program ni saya kena balik ke kampung pulak lepastu baru pulang ke rumah sendiri. Alangkah bagusnya kalau ada poket doraemon semua barang saya boleh sumbat dalam tu je kemudian saya berlenggang kankung naik bas. Hahaha.


Jadi sepanjang 5 hari berkhidmat masyarakat nanti saya akan menginap dekat rumah family angkat. Sungguh selama ni saya tak pernah pun ikut program dengan family angkat ni jadi sekarang rasa sangat excited nak jumpa family angkat, abang angkat (eh??) kalau ada dan harap-harap diorang ni sporting. 


Baiklah sekarang nak pergi tidur. Jadi kepada semua yang terlibat ke Program Khidmat Masyarakat Pantai Remis, Perak esok

SELAMAT BERKHIDMAT MASYARAKAT!


Excited lah sangat kan

*sebab ambik subjek HE ni lah saya terpaksa pergi ke program khidmat masyarakat ni, menyambut Hari Raya Haji tanpa FAMILY SENDIRI, mengorbankan cuti selama seminggu, berpenat berlemuih sedangkan kawan-kawan lain di Kluang sedang bersuka-ria. Heh!


Mungkin excited cuma mau jumpa abang angkat je kot.


Ok lah babai. Nak pergi tidur. Belog kena tinggal lagi seminggu.


5 comments:

WZulhilmi said...

LOL! belum apa2 dah berangan jumpa abg angkat ye.. Hahaha. Have fun ok!! Aku ni tgh struggle nk exam! owh! LOSER!!

Nadia said...

have fun fay! =D

kema said...

ade award sila amek...haha~ sian kamuuu~abg agkat yg xtahan tuh

Iji said...

Fay, have a great trip. Sama lah kita saya pun amek community service jugak! hehehe..

btw, dah habis exam dah!! lompaaattt nak layan youtube dah lepas nie.. yeeeeaaayy

♥ 미스 kiera ♥ said...

siyes header blog u ni cun!!



btw...

do folow me yea?

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~