I wanna tell you some, what I say with my heart

Baiklah mari kita menjawab tag sambil-sambil saya mendengar lagu Y,Why dari CN Blue.

1. Adakah anda happy sekarang?
Sangat happy. Kamu boleh lihat betapa happy nya hidup saya dengan mengukur berat badan saya. Mungkin berat badan kamu juga. :P

2. Kenapa anda happy?
Makan minum di tanggung ibu bapa lagi. Siapa tak happy kann? 

3. Apa yang membuatkan anda happy?
Eh soalan no 2 dengan soalan ni macam sama je. Ke saya ni yang tak tahu menilai soalan? Baiklah benda yang membuatkan saya happy adalah bila Jaejoong berkata "Sila kahwin dengan saya." Memang segera berhenti belajar terus pergi kahwin.

4. Pernahkah anda menerima tag?
Pernah masa dekat blog lama dulu. Haha kebanyakannya sya tak jawab. Ye lah dah sekali dapat tag bersusun. Lepastu mana nak update cerita hot, mana nak blogwalking, mana nak study, mana nak makan, mana nak basuh baju, mana nak menghendap orang mandi pool. *ehh?*

5. Nyatakan warna yang anda suka.
Merah! Warna rasmi Cassiopeia!! Memang dari kecik-kecik suka warna ni bukan sebab minat TVXQ lepastu terus suka warna ni. Lepas tu suka hitam dengan purple. Haha! Saya jiwa gothic tau. Tapi taklah dok pakai celak dengan kaler kuku hitam ke. 

6. Berikan kepada 6 orang yang anda tag. Sila beritahu kepada orang yang kamu tag supaya dapat respon.
Nanti saya bagitahu kat shoutbox. HAHAHA! 

7. Nyatakan sifat orang yang anda tag. Nak tulis panjang-panjang pun takpe. Asalkan anda happy.
Saya happy bila saya tak menaip panjang. Hehehe! Maka saya skip je solan ni. :P

8. Ni soalan cepumas ni. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada.
Happy lah. Nak bagi saya lagi happy pos kan Jaejoong dekat saya. :P


Dah habis! :D

Random: Cik Kema kamu pun minat mamat hensem ok. Macam lah saya tak tau. :P

2 comments:

APAN said...

erm...sebenarnye sy x phm lagi tag2 ni...
macam mna @ bagaimana mekanisma tag2 ni terjadi...
hrap sis nana boleh terangkan...
huhu...

kema said...

erk??yeke...hahahaha~....kema suke sape ek...oh adekah MR E kema,takeshi, zaizai????wakaka~aah lh...btol la kema ske mamat ensem..