Untuk Awak

Hi,

Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya. Terima kasih kerana menjadi teman di saat-saat sukar saya. You happened to cross my path during my difficult time. A friend. Yes. I happened to fall in love with you. Mungkin sebab perhatian yang awak berikan buat saya terbuai. Tapi itu dulu. Sekarang tidak lagi. 

Bukan. Saya bukan bencikan awak. Saya tak pernah bencikan awak. Malah, saya rasa bertuah awak pernah hadir dalam hidup saya. Sedikit sebanyak, awak memainkan peranan di dalam perjalanan hidup saya.

One sided love. Yes. That's me. 

Saya tak mahu menyeksa diri saya lagi. Ada banyak benda yang perlu saya fikirkan. Awak mungkin sedang berbahagia ketika ini. I found my prince but the princess is not me. We never engage in serious relationship pun. 

Good bye to you. Be happy. I will always be happy. Although it is sad, but i will make myself happy. 

Jangan risau pasal saya. Saya ok je sekarang ni. Now I can smile. Semoga kita sama-sama berbahagia. :)


No comments: