Inspirasi (kononnya..)


Beli EPOP semata-mata nakkan poster JYJ. Sampai-sampai rumah terus tampal dekat meja studi. Dengan harapan kalau tengah serabut buat assignment pandang gambar Encik yang hujung sekali tu dapat menenangkan fikiran takpun dapat inspirasi. hihi. :)


Housemate sekalian sila jangan pening bila lihat keadaan ini. Ini habit saya semenjak sekolah lagi sebenarnya

Oh kipas oren tu hadiah dari housemate sempena birthday haritu. Diorang memang tau saya jenis tak tahan panas, selalu komplen panas la itu la ini la. Haa nah ambik kipas.. KAHKAHKAH!Suka sebab comel dan jugak berguna!






*oh ye Fay, harap-harap assignment tu dapat siapkan cepat-cepat ye. ;P*
 

4 comments:

Iji said...

Jam merah itu menarik minat saya. HAHAHA. Abg JJ kat belakang tu pun ensem, tapi nanti inche kibum sy marah. HAHAHA

WZulhilmi said...

ok jam merah itu sgt kiut. beli mana? hahaha

UknoWana said...

pergh!! trigat meja study dolu2

ayumiyoshida said...

sumer duk tertarik dengan jam merah tu termasuk saya. kahkah.

HEY! saya pun letak poster JYJ kat dinding tepi katil, then masa birthday bash rumate saya buat la kat bilik saya, poster poster tu menjadi perhatian lebih berbanding tuan punya bilik. cehs cehs

dan nak lagi sedap ayat depa macam ni. "eh sem dulu lelaki lain kan?" lol sebab saya selalu bertukar tukar poster, haha.

dan paling sedap bila family romate saya yang rajin giler datang hostel naik bilik, depa duk tanya, "cantik PEREMPUAN PEREMPUAN tu," bila tengok poster JYJ -______-