23

SELAMAT HARI LAHIR FAY
now you are a 23 year old girl. err girl? woman?

TERIMA KASIH Ya Allah kerana memberi ku peluang 
untuk hari ini sekali lagi

TERIMA KASIH Ibu dan Ayah kerana melahirkan, menjaga, dan membesarkan
sejak dari sekecil-kecilnya saya,
sehingga ke sebesar dan setingginya saya hari ini.
TERIMA KASIH juga Ibu dan Ayah kerana
sentiasa berada di sisi 
bila semangat saya hilang
bila saya kecewa
bila saya gagal
yang belikan saya itu ini,
berikan saya duit waktu saya kesempitan :')

TERIMA KASIH Adik yang menjadi peneman gurau senda
teman bermain
teman mengumpat (eh?)

Syukur, diberi peluang untuk hidup sehingga ke hari ini
untuk perbaiki segala kesilapan diri
sama ada sengaja atau tidak
sepanjang 23 tahun perjalanan hidup
terlalu banyak ajaran dan pengajaran diterima
pahit getir
sedih tangis
tawa gembira


and THANK YOU for all the wishes and prayers. :')



birthday tahun ni disambut dengan kegembiraan
sebab dah habis prsentation!
Sukenyeeeeeeee (tapi writing menunggu) oh sukenyeeeeee

p/s: rindu rumah lagi :'(

3 comments:

WZulhilmi said...

Happy Birthday!!! *tiup lilin 23 batang*

Eh apsal aku yg tiup pulak? lol.

Fay said...

eksaitednya. haha. *hulur kek secret recipe sekeping*

ayumiyoshida said...

selamat hari jadi!! jum tiup lilin sesame. kekeke